Ako ste svjesni koliko znanja posjedujete, što ste sve ostvarili i što možete ostvariti, promovirajte se
Vrlo je važno spoznati koristi izgradnje kvalitetnih odnosa. Uspostavljanje i održavanje odnosa s osobama iz poslovnog okruženja može se pokazati korisnim bilo da je riječ o podacima vezanim uz neki projekt ili internom natječaju za otvoreno radno mjesto. Osim što ćete saznati korisne informacije, ova će vam druženja pomoći u isticanju. Razvijanje samopouzdanja važno je ukoliko želite da drugi počnu cijeniti vaše ideje. Međutim, kako bi mogli utjecati na druge i izložiti im svoje ideje, potrebno je znanje, pogotovo ono iz područja vašeg rada. Što više znate o svom poslu i raznim poslovnim rješenjima, to će vam lakše biti raspraviti i ponuditi svoje stavove.
Ukoliko ste zainteresirani za suradnju s važnim klijentom, preuzmite inicijativu, saznajte kako se možete uključiti u rad na nekom velikom projektu. Još bolje, primite se proučavanja nekog posebnog segmenta poslovanja kako biste postali stručnjak za to područje. Iako žene u pravilu ne vole sukobe, preporučljivo je savladati upravljanje teškim razgovorima. Savladate li ovu vještinu i naučite li kako izbjeći neugodne situacije, odavat ćete dojam snažne osobe koja ne popušta pred pritiscima. Ukoliko ste svjesni koliko znanja posjedujete, što ste sve ostvarili i što možete ostvariti, promovirajte se. Jedino na što morate obratiti pažnju je da i osobe pred kojima istupate budu svjesne vaših poslovnih rezultata.
Nekoliko korisnih savjeta:
Budite svoja. To što ste okruženi muškarcima ne znači da morate igrati po njihovim pravilima, niti da morate držati žensku stranu. Budite svjesni ključnih kvaliteta koje su vas dovele na vaše radno mjesto. Spoznajte kako ćete vaše kvalitete pretvoriti u osobni prepoznatljivi brand, koji se ne tiče spola.
Nemojte se bojati pristupiti zadacima. Žene su često bolje u rješavanju određenih znanja, poput upravljanja ljudskim resursima. Prepoznajte vašu snagu i pronađite način da otkrijete ono u čemu ste najbolji.
Dajte svoj maksimum, a radne zadatke obavite u roku. Nastojte ne dopuštati konstatno ostajanje u uredu i nakon radnog vremena. Naravno, iako je to lakše za reći nego učiniti, treba imati na umu kako vaš posao nije vaš cjelokupni život.
Ne tražite isprike za loše ponašanja. Ako se muški suradnici ponašaju neprikladno, ne tražite isprike od njih, kao na primjer "nije on baš tako mislio". Dobro je biti pomalo drzak te se onome tko vam je uvredu uputio, suprostaviti profesionalno, a ne agresivno.
Pronađite mentora i ulogu koju i vi želite imati. Pronađite žensku osobu koja je uspješna u vašoj firmi i zaključite kako je to uspjela. Ukoliko je moguće pitajte je za savjet. Uglavnom steknite ugled osobe od povjerenja. Zapamtite kako samo svojom upornošću i samouvjerenošću možete prelaziti granice i sigurno koračati prema vrhu, bez obzira na spol.
Zanimljiv i odličan post! Ovi savjeti mogu pomoći i muškim i ženskim menadžerima.
OdgovoriIzbriši